fredag 18 juni 2010

En vanlig vecka...

Vad har hänt den här veckan då...? Det känns som att det inte hänt något speciellt, men när jag tänker efter så har det ändå hänt en hel del...

Lena och jag har äntligen fått tummen ur & beställt en resa till England.
Vi åker under våran semester och målet är såklart ENGELSKA TRÄDGÅRDAR! Oj, oj som vi ska frossa oss i kantskärda rabatter och gamla köks trädgårdar på anrika gods & herresäten.
Utbudet i England är enormt när det gäller besöksträdgårdar. Kanske kan vi också köpa med oss en del roliga växter hem till våra egna rabatter:)

Tränat har jag också gjort den här veckan. Igår var jag och tränade ett alldeles nytt pass på SPA.
SPA har nu tagit bort alla sina Les Mills pass, tyvärr, och ersatt dem med en del annat kul. Ett av dessa nya pass är Bootcamp, och jag hade i mina fantasier sett en hård instruktör som skriker på oss som tränar när vi ålar under taggtråds stängsel, hoppar runt i gummidäck och klättrar över höga plank. Ni som sett en officer & en gentleman vet vad jag menar...men oj så besviken jag blev. Det var bra träning visserligen, men inte alls som jag tänkt mig. Det var mest löpning, samt lite styrkeövningar. Jag blev svett och trött, men jag tror inte jag kommer Bootcampa på SPA igen...går hellre ut och springer själv isf!

Jag har också sått mera sallad i mina pallkragar, eftersom den första omgången nu börjar bli klar för skörd.

Just nu ser jag fram emot att få hämta hem Julia ikväll. Det blir verkligen tomt och så annorlunda hemma när hon är borta.
Så ikväll blir det kramkalas med henne, vare sig hon vill eller ej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar