onsdag 19 juni 2013

Mina fina systrar!

Ikväll har vi varit på mysig inflyttningsfest hos min minsta syster Evelina som nyss flyttat till Karlstad med sin pojkvän.
Vu har ätit och fikat så gott så jag tror jag spricker snart.
Malin och Leo var också på plats så det blev en riktig syster träff. Inte så ofta det händer, men nu ska det bli mycket mer vi träffas när vi bor så nära. Vi har redan börjat fila på några roliga utflykter tillsammans:)
(För er som inte känner oss så väl kan jag berätta att vi är halvsyskon. Malin Marcus och jag är helisar, och med Alexander och Evelina är vi halvsyskon)
Malin och Evelina är väldigt lika pappa medan jag är mer lik mamma.


Leo blev såhär glad när man fick välja på 4 olika glass sorter till efterrätt! 


Nu är vi på väg hem igen och har precis besökt en fotoautomat för Victors 
skull. 

Moppekortet är nära nu :)




1 kommentar:

  1. Systern i mitten var väldigt lik dig och din mamma tycker jag :)

    SvaraRadera