måndag 10 juni 2013

Gokväll

Svårt att gå och lägga sig nu på kvällarna när det är så ljust ute och fåglarna sjunger för fullt. Om jag inte skulle upp och jobba imorgon skulle jag nog varit uppe ett bra tag till. Suttit i växthuset med en filt och myst... Men det får jag göra till helgen istället. Nu ligger jag redan nerbäddad, trött som bara den. Låg sömnlös till 2.30 inatt. Helt klarvaken och pigg. Och när klockan ringde kändes hela jag som en urvriden disktrasa. Usch, inget kul alls att börja veckan så.

Efter jobbet idag så ordnade jag och Victor med det sista i klädväg till examen. Nya skor ,blå låga Converse, fint ska det va! Och så nytt hårvax från frissan. Det är noga nu med håret för Lindgren Jr...

Själv investerade jag i en ny hårfärg från frissan som jag kletat i nu ikväll. Chokladbrun med lite rött. Blev faktiskt riktigt nöjd. 



Imorgon lyckades jag få en klipptid också. Inte lätt att ordna nu i examenstider.

Gonatt på er!

1 kommentar:

  1. Vilken snygg färg du fick på håret!!! Vad är det för märke å sort??

    SvaraRadera