onsdag 12 juni 2013

Bara vi 3 igen...

Nu har Flis åkt hem. Hennes pappa hämtade henne ikväll efter sin långa jobbresa. 
Så nu är det bara jag Peter och Victor här hemma igen. Och så Pixi förstås.
Vi har haft det jättemysigt och trevligt med både Monique och Felicia, men nu ska det faktiskt bli lite skönt att bara Fam Lindgren igen.

Ikväll har jag städat ur Julias rum där våra gäster bott. Jag plockade undan Julias mer personliga saker innan de kom, men nu åkte de fram igen. Jag är inte redo att göra om än. Det är fortfarande så mycket Julia kvar där och det känns faktiskt väldigt skönt. Inte som ett museum eller så, utan mer ett rum att minnas i, att känna att lite av henne finns kvar.


Nu, dax att sova. Imorgon är det skolavslutning, och Peter och jag smiter från våra jobb en stund för att vara med i kyrkan.

Kram på er!

2 kommentarer:

  1. <3 Hoppas, hoppas det blir som ni önskar!!

    SvaraRadera
  2. Har uppdaterat mig lite för jag har inte hunnit läsa på sistone :) Nu får det vara slut på olyckor för ett tag! Otrevligt med allt som hänt...
    Stor kram från Åsa i Torsby

    SvaraRadera