lördag 29 juni 2013

Födelsedag...

Idag fyller jag år... 25 ungefär:)

Möttes av denna lilla lapp imorse...
Som gjorde att dagen startade bra:)

På jobbet sjöng Mattias & Kim imorse. Så gulligt!
Jag hade traditionsenligt med en liten kaka till fikat, och eftersom vi bara var 3 som jobbade på Tentipi idag så har den räckt till flera fikapauser:)

Victor har köpt present för egna pengar. Det tyckte jag var fint gjort och han var väldigt nöjd!
Två fina muggar och en ljuslykta. Han vet vad jag gillar!




Just nu lagar Peter god mat som jag önskat....

Och ikväll ska vi gå på konsert på Prostgården.

En riktigt fin dag med andra ord:)

( Ulla- tack för att du ringde Victor häromdagen. Du är så himla gullig! )

Kram till alla och hoppas ni får en fin helg!

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen o ha en bra dag!! Kram JM

    SvaraRadera
  2. Grattis på din dag! Kram Anna-Karin L.

    SvaraRadera
  3. Grattis Maria i efterskott!! 💐Hoppas kvällen på prostgården var riktigt bra. Vi lyssnade på konserten hemma på altanen och det lät väldigt bra😊👏Kram Jennie Ek

    SvaraRadera
  4. GRATTIS, GRATTIS KÄRA MARIA OCH KRAM TILL DIG/ER
    Ulla och Sven

    SvaraRadera