fredag 7 juni 2013

Hej hej....

Läser föregående kommentar och blir vansinnigt nyfiken på vem vedbodkalle kan vara... Hursomhelst var det en rolig signatur:)

Och ja, jag är rädd om min energi. Nu när den kommit åter är det som om jag fått lite av mig själv tillbaks, och det känns otroligt skönt. 
Jag ska berätta mer om en behandling jag gjort som hjälpt mig mycket i ett senare inlägg.

Just nu ligger jag i hammocken med lite gott för både öga och mun. Det är ju fredag och sol, så då smakar det gott med lite rose & kungligt skvaller :)

Pixi håller mig sällskap:)


Idag har mitt tålamod testats ordentligt... Det började med att jag inte kom in i datorn som jag ärvt av Lena på Tentipi. Krånglade och försökte lösa själv, men tillslut insåg jag mina begränsningar och lämnade in på Inovia som fixade på rekordtid! Sen fortsatte det med allehanda problem och supportsamtal, fram tills klockan var 14.30. Då först kunde jag börja jobba på riktigt.
Tråkigt när det blir så, men allt löste sig tillslut iallafall. Hoppas nästa jobbvecka flyter på lite smidigare.

Felicia är ju här hos oss nu, och jag funderar på att inte lämna tbx henne till Ronny & Lena....Idag hade hon fixat och plockat fram lunch till mig och Peter. Och nu i em när vi kom hem bjöd hon på nybakad kladdkaka, och igårkväll tränade vi på spa. Det är riktigt mysigt att ha en tjej i huset ska jag erkänna:)
Victor är i Karlstad på bio med killkompisar eftersom det inte var någon skola idag, och de åker tåg fram och tillbaks själva.

Hoppas ni får en fin helg med mycket sol på näsan!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar