måndag 18 januari 2010

Puh...

nu börjar min städnojja att lägga sig liiite tror jag.
Idag har jag varit till tippen med ett rejält lass skrot från källaren. Känns otroligt skönt att bli av med "dreten". Och tack igen Mattias för en hjälpande hand!

När jag kom hem från jobbet tog jag tag i Julias "snedgarderob" och rensade ur den på gamla leksaker och sorterade upp i röran som lätt blir bland barbiedockor, dockhus och andra tjejleksaker.
Julia är i en lite knepig ålder nu...ena dagen ska leksakerna bort, och efter några veckor är de tillbaka. Då är det skönt att ha den där snedgarderoben att peta in allt i.

Rensat ur garderoben har vi också gjort, och det blev hela tre kassar med fina kläder som ska ges bort. Det märks att hon växer så det knakar, för byxorna som passade i våras är ganska för korta nu...

Och känslan när man har gjort ett sådant här ryck och rensat ur en massa onödiga prylar och möblerat om är oslagbar!
Det känns faktiskt lite "nytt" härhemma, fast det är samma saker som innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar