fredag 22 januari 2010

Före och efter

När vi renoverade och möblerade i källaren i våras så gick det nog lite för fort med en del av "finishen" i vårt nya TV rum.
Jag ville bara få allt KLART, snabbt och köpte därför en billig Tv bänk på IKEA till vår nya TV.
Med påföljd att resultaet blev "sådär"...
Ni vet, det duger, men man är inte riktigt nöjd.

Och efter den senaste tidens rensning i barnes rum har vi fått en hel del böcker över som jag inte vet vart jag ska göra av. Så idag tvingade jag iväg min stackars mamma till IKEA för att köpa bokhyllor. Och det var bla en lååång bokhylla som hon fick kämpa som attans med för att få in i sin icke kombi bil...men det gick, och när jag kom hem från jobbet så stog kartongerna uppradade och väntade på mig.

Så jag lämnade man och barn på övervåningen och har tillbringat hela fredagskvällen i källaren med Billy hyllorna

Före...ser inte så kul ut!



Snart färdigt...



Klart!



Nu är de flesta böckerna i huset samlade på ett ställe. Tv-n kom upp ett snäpp, vilket bara var bra, och alla Tv spel och playstation tillbehör fick också plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar