torsdag 19 februari 2015

Proppmätt!

Just nu ligger jag i sängen och tänkte passa på att vila lite medan Olle sover middag. 


Sitter i halebops telefonkö och den är låååång så då passar jag på att skriva lite, förena nytta med nöje liksom:)
Dagarna i Kd tog visst på krafterna för oss båda! Olle är helt uppochner i humöret idag och det är han bara när han är trött,  så nu hoppas jag att han kan sova länge och på så sätt komma tillbaks till sitt vanliga glada jag. Vi har haft så kul de här dagarna! Miljöombyte och trevligt sällskap gör susen för humöret!

Noi hade visst längtat efter oss för hon ringde in oss på lunch idag, öh- ja tack! Hon är så snäll så jag vet inte hur jag nånsin ska kunna ge tillbaks. 
Vi testade att laga två olika rätter med tofu idag. En vegetarisk och en med kött. Det är tydligen kinesiskt nyår nu och då är det vanligt att man äter vegetariskt och mycket tofu, informerade hon mig om. Jag har aldrig ätit tofu förut så det var kul att prova och jag gillade mycket!





Lite kaffe och kaka på det och jag är i koma! 
Olle fick också smaka idag eftersom det inte var starkt och han tyckte också om!
Kul med nya smaker:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar