torsdag 11 september 2014

Likheter...

Det är inte många plagg jag sparat från när Victor var liten, men några har jag kvar, och de används ganska flitigt av Olle ( för att jag blir så nostalgisk och tycker det är myyysigt att se dem på ännu ett barn). 

Idag fick Olle ha en "ärvd" dress och jag var bara tvungen att rota runt i gamla album och titta och jämföra...

Kan ni se några likheter...?

Victor...



Olle i samma dress..



Victor 


Olle i nästan samma min...


Victor...


Och Olle...



Jag anar att Olle kommer ärva Julias ljusa färger...det syns redan nu på hans ögonbryn och de små fjun som kommit på huvudet.

Och om man tittar på mig som liten så tycker jag att jag hittar likheter där också...



Alltid kul att titta i gamla fotoalbum och minnas... Julias bebiskort har jag inte kommit till än. Det gör fortfarande för ont att bläddra där.

För övrigt idag har vi varit till VC och tagit halsprov, men det visade inget, så imorgon blir det skola för unge herrn!

Han har tillbringat mest hela dagen framför TVn och spelat NHL 15 som kom med posten idag...han var i sjunde himlen vill jag lova!



...så imorgon vill jag faktiskt inte se honom vid TVn alls, utan nu får det återgå till det normala livet för herr Lindgren!


















2 kommentarer:

  1. Ja visst är Victor och Olle lika, jag såg inte vem som var vem och även med dig,
    där var nog du och Victor mest lika kanske det var att ni var mörkare, fina är ni
    i alla fall. Kram från Ulla.

    SvaraRadera
  2. Oj vad lika de är grabbarna! Syns att de är "gjorda med samma råmaterial" så att säga ;-).

    SvaraRadera