lördag 20 september 2014

Hej lördag...

Hallå på er!
Hoppas allt är bra och att ni har en skön helg!
Själv känner jag att jag börjar komma ikapp med det som jag behöver läsa ikapp så stressen över det börjar lägga sig lite. En dag till med hårdläsning och sen ska jag vara ihamn med detta och jag kan gå ner till normalt tempo och andas igen:)

Sömnen har också blivit bättre sen vi köpte ett nytt andningslarm till Olle. Det är lite av min livlina på nätterna och jag känner mig så trygg när han har det på sig. Han har aldrig haft andningsuppehåll men jag vet ju att det tyvärr KAN hända och det är därför han har det på sig...Vi använder oss av ett från Snuza och det är både litet och behändigt. 


Vad har jag annars gjort i veckan när jag inte suttit med näsan i boken...? Jo, varit till björken med mamma och Pixi! 
1000- tals tranor och gäss samlar ihop sig på gärdena  framåt kvällen och det är en kakofoni utan dess like! Riktigt mäktigt att se när de flyger in och landar med sina breda vingar och låååånga ben...snart ger de sig av mot varmare länder...





Och så gosar jag förståss med Olle så fort han är vaken. Han är i upptäckar åldern nu och ALLT ska undersökas och smakas på. 
Idag var det en bok som han föll i trans över..




Vår lilla gullegris!
Imorgon ska vi till ishallen allihop och se Victor spela säsongens första match mot Viking. Det ska bli kul!
Nu är det dax att sova så gonatt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar