söndag 7 september 2014

Ishallen...

Just precis nu ligger jag och småvilar lite nä Olle sover middag. Vi är bjudna på middag till Noi ikväll och då vill jag vara pigg och på ett bra humör. Jag har en tendens till att dippa i energi framåt sena eftermiddagen och blir då megatrött! Men ge mig 15 minuters vila i ryggläge så är jag pigg hela kvällen😉

Victors skola har ju dragit igång på allvar nu, och så även hockeyn. Han trivs riktigt bra på skolan och med sina nya kompisar där, och varje eftermiddag/ kväll har han sina träningar så vi ser honom inte så värst mycket hör hemma nuförtiden. Men vi vet ju vart han är...och det känns tryggt!
Idag åkte vi faktiskt upp till ishallen för att få se honom en stund. Vi hittade honom i omklädningsrummet och om han fick  välja själv så skulle han nog vilja ha sin säng och sina grejor där också...😊


Olle fick känna på isen för första gången...

Om ett par år susar han nog omkring där med sin storebror😊

Nu har liten vaknat, bäst att sätta fart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar