onsdag 17 september 2014

Kort Olle 5 månader...

Hallå på er...

Igår hade jag en läsfri dag eftersom det varit väldigt dåligt med sömn här ett par nätter, och det är liksom ingen ide att ens försöka koncentera sig då...Hjärnan vill bara inte! Anledningen att jag inte sovit är att Olles andningslarm krånglat (Han själv sover som en stock) men jag är nervös som bara den att det ska hända något. Jag har haft honom inne hos mig i stora sängen och jag har väl vaknat ungefär ett par gånger i timmen och lyssnat att han andats. Ni kanske tycker jag överdriver, men jag är faktiskt livrädd att något ska hända...

För att underhålla oss så tog jag fram kameran och knäppte lite bilder på Olle. Han är alltid skeptisk när stora kameran kommer fram, men tillslut fick jag några små leenden:)




 Och så den obligatoriska dregelsträngen... Det går några tröjor här varje dag för tillfället vill jag lova!


Idag ska Peter på jobb till Karlstad och då ska han få köpa med ett nytt andningslarm så att den här  mamman får sova lite igen...

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Gud va go och söt han är mormors prins.Älskar honom sååå mycket.Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, Olle är verkligen söt, vacker och go. kram
    Ulla

    SvaraRadera