onsdag 10 december 2014

Nya kort

Nu har jag uppdaterat vår "familjevägg" här i vardagsrummet.

Så här såg den ut förut (jag gjorde den direkt efter att Julia försvann eftersom jag så gärna   ville se oss alla tillsammans, varje dag...)


Och nu är den alltså uppdaterad med examenskort på Victor, och Olle som nakenfis. 


Framkallade också lite andra kort och stoppade in i ramar....




Tänk att det ska  vara så svårt att få tummen ur att framkalla när man har digitalkamera.... det här var faktiskt första korten jag framkallade på Olle...

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder på din goa familj och även goa Olivia .Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Fina bilder :) På en fotokurs jag var på nämnde kursledaren att vi nu har flera generationer som kommer att försvinna, för att vi inte gör bilder av det vi har i dator, cd-skivor och usb-minnen. Finns ingen försäkring som säger att bilderna finns kvar om datorn kraschar.
    Ett tips: själv gör jag då och då fotoböcker med olika teman, speciellt från resor dit man troligtvis inte kommer besöka igen. Det senaste är ett kusinalbum, (barnens), som alla kusiner får i julklapp.
    Kram i julstöket!

    SvaraRadera