fredag 19 december 2014

Gomorron fredag

Har precis vinkat av en nåååågot trött Victor till hans sista skoldag före jullovet!
Jag var rädd att han skulle lägga sig igen ifall jag inte gick upp och pushade på lite..
Igårkväll var det bortamatch och han kom hem vid 23.30. Lite sent för en skolkille mitt i veckan kan jag tycka, men jag har inte mandat i frågan så jag lämnar den...

Iallafall så tycker jag det är småmysigt att komma upp på morgonen före Olle vaknat. Att sitta ner stilla med en kaffekopp och äta en smörgås helt själv- lyx! 


Planerna för dagen är inte många men jag ska svänga ut till mamma och hämta lite saker och kanske ta en fika, och så har jag lovat Noi att titta förbi en stund nu när Olle är lite bättre.
Och ikväll kl 6 kommer thaibussen till torget ifall ni vill passa på att köpa lite asiatiskt innan jul.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar