lördag 27 december 2014

Julkort...


Här kommer några bilder från den här julen...blandat med kort från mobilen och stora kameran.


Morgonmys med brorsan

Mamma och min bror Marcus firade julafton med oss


Och på kvällen åkte vi allihop till moster Anna Karin m fam och tog en kvällsfika...




Juldagen åkte vi till mamma

Får jag öppna nu?

Pappret är helt klart roligast!



Jippi, en lära gå vagn!

Nej, nej, ta det lugnt, jag ska inte gå själv än!

Juldagen hos mamma var även syster m familj på plats, och Olivia fick den här fina tröjan och mössan som våran farmor stickat. Jag och syrran hade exakt likadana när vi var små- fast i brunt och orange som var dåtidens fashion...
Söt som socker blev hon iallafall lilla Olivia


Hela familjen Höijer/Eriksson


Och grabbarna som börjar bli riktigt stora killar!

Leo följde med oss hem på juldagen och har stannat kvar tills idag lördag. Vi har kärt honom spela kort. Lite svårt men om man får vinna över Victor är det kul:)





Det har varit otroligt slappa dagar och jag har haft fullt sjå att ta mig ur pyjamasen innan jag ska i den igen, typ.
Idag är Victor på cup i Arvika hela dagen och då har jag och Peter passat på att röja lite härhemma och slängt skräp, pantat alla burkar mm. Skönt att få sånt gjort också när båda är hemma.
Vi har haft så kallt senaste dagarna att kaminen är igång nästan dygnet runt! En fröken som uppskattar värmen därifrån är Pixi som inte har det så lätt när kylan skår till. Jag bär henne till skogen där hon gör sina behov så hon får spara på sina små tassar som fryser så lätt!








3 kommentarer:

  1. Vilka fina kort på alla söta och vackra barn och vuxna :-)!

    SvaraRadera
  2. Instämmer, verkligen fina kort. Eivor, Malin med familj och Julia kommer hit och
    fikar, Julia skall stanna kvar åtminstone till i morgon. Lena och Hsse kommer
    också hit i eftermiddag,dom skulle skjutsa Stina till tåget i Kil. Kram från Ulla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt med besök! Hälsa alla från oss:)

      Radera