söndag 2 december 2012

Gofika:))

Oj, oj, oj vilket fikabord som dukats upp på Saffran & Vitlök idag!

21 olika sorters kakor och bakverk som alla var hembakade. Nu smakade jag inte alla sorter, men de jag tog var riktigt smarriga!
Kan avslöja att jag skippade lunchen idag eftersom jag åt mig mätt på allt gott som fanns att välja på.... Inte så nyttigt kanske, men va tusan gör det:))

Jag känner mig varm i hjärtat av att det finns människor som står och bakar en hel kakbuffe och sen skänker bort alltihop till välgörenhet.






4 kommentarer:

  1. Kul att Ni gillade vår buffé! Själv var jag med sonen på hockey i Norrtälje men så fort matchen var klar var jag med huvudet i Sunne, på Saffran, hos alla som kom!! Jättekul att det var så många som kom!!

    SvaraRadera
  2. Ebba var iväg på gofika :) själv har jag åkt på feber så jag fick ligga hemma på soffan :( kul att det kom mycke folk!! Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Mmmmm ja visst var det gott!! Underbart goa kakor :)) Gofika med stora bokstäver :) Kram. / Anna-Karin L.

    SvaraRadera
  4. Åh, va avis jag blir, det ser fantastiskt gott ut, mmmmm! Jag har en bekant som alltid säger, när det är något gottigt och gräddigt: åh va gott, det här blir jag lång och smal av!
    Kramar i vinterkylan!

    SvaraRadera