lördag 8 december 2012

Galen vecka....

Lördag förmiddag och jag står här i
morgonrock i köket och ska strax hoppa i duschen.
Unnade mig en riktig sovmorgon idag efter den här minst sagt hektiska veckan.
Som alltid vid flytt så är det rörigt, alla springer omkring och letar saker, flyttar saker och 1000 saker ska fixas. Lägg sen till att den vanliga jobblunken, i mitt fall frakter och tullpapper ska fixas som vanligt, ja, då kan ni kanske förstå vilken rörig vecka det varit.
Men, jag och Anna min kollega har lyckats skratta åt allt när det varit som värst.

Knäppte några bilder på vårt nya kontor och matsal igår. Allt är som sagt inte klart, men vi är på god väg.

6 kommentarer:

  1. Åååå va fint o härligt med nya lokaler!! Jag / vi väntar också på det på jobbet... har gjort så i måååånga år men nu verkar det vara på gång :) Men vad ser jag är det inte min klasskamrat frå gymnasiet du jobbar med! Anna och jag umgicks jättemycket under flera år. Hälsa till "Murran" från den andra "Murran" :) :) kram Ida

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har det!!! Kram!

    SvaraRadera
  3. Ha det nu en bra helg alla tre, den här veckan har varit snöskottning här på Gökottevägen.
    KRAMAR TILL ER
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  4. Å va fräscht!!! Hälsa Anna! Kram Bettan på Prostgården

    SvaraRadera
  5. Vad fint ni har det :)

    Kram Åsa i Torsby

    SvaraRadera
  6. Härligt med nya fina lokaler,ni har hunnit med mycke under veckan tom julgran:)
    Ligger uppe vid Holmby tycker att jag ser genom fönstren.
    Hoppas det lugnar ner sig till veckan!

    Kram Lena L

    SvaraRadera