onsdag 23 februari 2011

Växthus drömmar...

Ja, jag vet att jag skrivit om växthus förut... Skillnaden då var att det var JAG som ville ha ett växthus.
Nu vill BÅDE jag och Peter ha ett växthus, och då går det lite smidigare att planera=)

Vi har surfat runt och kollat på lite olika modeller, och jisses vad man kan bli fattig om man har lust! Det finns växthus som kostar lika mycket som jag tjänar på ett helt år- om man nu vill köpa ett sånt.
Det varken vill eller kan jag, så vi har hittat ett alternativ från Skånska Byggvaror som passar oss bra. Det är trots allt bara ett växthus som man ska odla och kanske sitta och njuta en fika i lite då och då. Inte kan man lägga ner en förmögenhet i det... Vi har trots allt världens bästa inglasade altan!

Frågan nu är vilken färg det ska vara på växthuset...?
Det finns vanlig Alu grå och Grön att välja mellan...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar