torsdag 24 februari 2011

Good Girl!

Här sitter jag, alldeles ensam och tar mig en liten bloggpaus!




Vaför då undrar ni kanske? Jo, alla har flytt fältet pga ledighet och sjukdomar...tilloch med vår distans kollega Madde är sjuk idag. Och just idag är jag jäteglad att hon just är distansare eftersom hon har en rejäl magsjuka. Den kan hon gärna stanna hemma med=)
Läser du det här Madde- så KRYA PÅ DIG!!!

Och när jag sitter här alldeles ensam då är jag som mest effektiv...jag svarar i telefon, mixtrar med kortapparater som krånglar. Jag lämnar offerter och svarar på mail. Allt på samma gång ungefär. Allt i en salig röra.

Jag tänker ofta när jag åker hem ifrån jobbet på vad jag gjort under dagen, eller vad det första jag gjorde på morgonen var...och svaret är oftast att jag inte minns...Ni vet man börjar på en sak, fortsätter på en andra. Tar emot ett telefonsamtal, och så har någon kollega en fråga...sen är minnet slut.


Och just det- jag satte på kaffe för 1½ timma sen...det är nog JÄTTEGOTT nu=)

2 kommentarer:

  1. Vad gullig du är!!!(och snygg!)
    Nu börjar jag kunna andas, imorrn är jag med lite i matchen. Vart är alla grabbarna?

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att du var där Maria, och vi i Moskosel finns ju alltid ett telefonsamtal bort :)

    SvaraRadera