tisdag 8 februari 2011

Bortlånad kelgris...

Min mamma har kidnappat våran hund i några dagar...fast med min tillåtelse förståss:)

Jag får så dåligt samvete ibland för att hon (Pixi alltså) är ensam på dagarna. Och så kommer kvällarna med alla träningar och barnens aktiviteter. Och däremellan ska man pressa in några kissar, och allra helst några nr 2 också...och så lek och kel på det. Och lite uppfostran och ligg o sitt kommandon.

Och det är ungefär när det känns så, som det är extra skönt att mamma tar över en stund...
Och jag kan lova att hon får VIP behandling på sin retreat. När hon kommer hem igen följer hon gärna sin mormor till dörren, för att se om hon kan få följa med henne hem igen...

En dag eller två brukar jag stå ut, sen vill jag ha min lilla sessa tillbaks.

1 kommentar:

  1. OM DU VISSTE VAD MYSIGT DET ÄR ATT HA PIXI. RIKTIGT NJUTER HON ÄR SÅ GO OCH CHARMIG. HON SKA FÅ LIGGA HOS MIG SEN ELLER I SIN HUNDBUR.

    HENNES FAVORITPLATS ANNARS HÄR HOS OSS ÄR FRAMFÖR KAMINEN PÅ SKINNFÄLLEN.DÄR RIKTIGT MYSER HON OCH SOVER. VI HAR LEKT MED BOLLEN OCH MUSEN IDAG OCH VARIT UTE FLERA GÅNGER. HON ÄLSKAR ATT VA HOS OSS. KRAM MARIA

    SvaraRadera