onsdag 16 februari 2011

Forts Vår Dag

Vi valde att äta bröllopsmiddagen på mysiga och nyrenoverade Köpmangården här i Sunne.
Ett bord hade dukats fint åt oss med kandelabrar, murgrönor och rosenblad, och en brasa knastrade hemtrevligt brevid oss.

Vi åt ingen "riktig" bröllops meny utan alla fick själva välja det de var sugna på.

Det blev en mysig kväll runt bordet för oss alla.







Ett stort tack till fina Fam Lundström som ställde upp som vittnen på vår stora dag!

Handbuketten som jag köpte bara någon timma före vigseln...först hade jag tänkt mig vita blommor. Men efter lite tips från floristen ändrade jag mig till orangefärgade blommor istället. Något jag blev riktig nöjd med! De matchade det bruna i min klänning fint!




Och så ringarna...
Vi lämnade in gamla ärvda smycken från Peters mamma och pappa och lite smycken som jag fått från farmor genom åren till Guldsmedjan, och duktiga Katarina gjorde om alla dessa gamla smycken till de här fina ringarna som vi utformat helt själva.




Det känns speciellt att veta att just det här guldet har bärts av andra lyckliga & förälskade människor före oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar