tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag 2011- Vår bröllopsdag

Så hemlig, så hemlig den här dagen har varit för oss, så länge...!!!


Det har inte alltid varit så lätt att tiga. Många gånger har jag haft lust att lätta mitt hjärta för de som står mig allra närmast här i livet...Jag hoppas att min syster och min mamma förlåter mig nån gång för att de inte fick vara med...=)

Så kom då dagen D som vi planerat för sen i November...
Pirr, och åter pirr i magen. Fast vi känt varandra i snart 16 år jag och Peter så kändes det väldigt speciellt för oss båda.

Och så här såg vi ut. Min man och jag i kyrkan.

















Bilder från efterföljande middagen får ni se imorgon...

4 kommentarer:

  1. STORT GRATTIS TILL ERAT GIFTERMÅL.VISSTE ATT PETER FRIAT LÄNGE TILL DIG.DEN SPECIELLA DAGEN SKA MAN BESTÄMMA FRÅN SITT HJÄRTA HUR MAN VILL HA DET. STÖRST AV ALLT ÄR KÄRLEKEN.

    ÄLSKAR ER ALLA OERHÖRT MYCKET.

    HOPPAS NI FÅR MÅNGA FINA ÅR TILLSAMMANS. KRAM MAMMA

    SvaraRadera
  2. GRATTIS från mig och Marcus igen. :) Va fina ni är allihopa. :) Kram.

    SvaraRadera
  3. Tack Emma och Marcus!
    Hoppas allt är bra med er, och hoppas att vi syns snart!
    Kram

    SvaraRadera