måndag 25 maj 2015

Nya skor


Idag har vi investerat i nya sommarskor till Olle... Ett par Kavat sandaler i svart skinn. Så söta!


Jag köpte själv ett par Kavat kängor nu i vinter, och det är de absolut skönaste skor jag någonsin haft! De har varit flitigt använda och jag känner på mig att de kommer att vara favoriter i många år framöver. Så fotriktiga och bekväma!


Jag tog också med mig hans gamla Kavat kängor till skoaffären för mätning, och jodå, de var för små...Foten har växt från 11 till 12,3 cm sen i januari!
Om någon är intresserad av dem så är det bara att hojta till i kommentarerna. Tänkte mig att 200 kr är ett bra pris. (Det är inte en endaste skråma på dem...)





Vilket man inte riktigt kan säga om gympa skorna som han fick för nån månad sen...Redan avskavda på tårna...

Vet inte vad det är med killar och skor, men de blir verkligen slitna!
Så här ser Victors Converse ut som han fick förra sommaren...man kan ju undra om han bara gått på dammiga grusvägar sen dess...:)






2 kommentarer:

  1. Vilka söta sandaler, antar att det skiljer några stolekar mellan dem och conversen!? :)

    Släng conversen i tvättmaskinen, 30 grader, spraya gärna med lite vanish innan.

    SvaraRadera
  2. Ska jag absolut prova!

    SvaraRadera