torsdag 3 april 2014

Torsdag...och Milo besök

Idag hälsar lilla Milo på hemma hos oss. Hon flyttade precis före jul och har faktiskt inte varit här sen dess. Men det verkar som om hon känner igen sig. Pixi var lite sådär förtjust till att ha henne hemma. Hon vill gärna fostra och tukta så det har varit en del morrande på fm, men nu går det bra. När det blir tre hundar så blir set genast lite flock beteende och det ska rangordnas och ha sig....







Om man jämför Doris och Milo så är de lika höga, men Milo är mycket mycket "tunnare". Det skiljer säkert bortåt 1 kg. Milo är mycket mer lik sin far medan Doris ärvt sin mors gener för att lägga på hullet:) I övrigt är de väldigt lika i sitt sätt att vara.
Kul iallafall att de kan leka med varandra nu när vi bor så nära!

Förövrigt idag så ska jag åka ner till Karlstad i em med min moster. En snabbsväng på ikea för att köpa nya glas och en fika hos syster är inplanerat. Känns skönt att ha sällskap i bilen , jag vill helst inte åka själv ifall det drar igång...

Jag har haft ett par riktigt bra nätter och dagar nu och jag hoppas det håller i sig.
10 dagar kvar enligt min app. 





Det drar ihop sig:)

3 kommentarer:

  1. Åh det är ju så spännande nu, Olle kom uuuuuut!!!!! :-) <3

    SvaraRadera
  2. Så spännande och härligt :) Är det satt till den 13/4 så ta 12:e istället för då har Liv namnsdag och det är väl en symbolisk dag att få ett nytt liv till världen :) Fast nog förstår jag att du vill få ut knodden så snart som möjligt. Det är ju nr 3 så visst kan det bli när som helst och fort kan det gå!

    Kram!
    Ps! Du är starkare än du anar!

    SvaraRadera
  3. Vad kul för hundarna att ses så där :) Härligt!

    SvaraRadera