onsdag 23 april 2014

Onsdag...

Ett litet hallå igen...Det är nog så här bloggen kommer se ut ett tag framöver. Ett litet hallå på kvällskvisten om det finns energi kvar hos mamman...:)

Liten lägesrapport.... 
Olle och jag har haft våra strider om mina bröst sedan han kom till världen och nu har han segrat... Nu kör vi tillägg på flaska uppblandat med mjölk som jag pumpat ut. Något han gillar skarpt, och vi slipper skrikfester som vi båda blir helt slut av. Inte riktigt som jag tänkt mig då jag tycker det är mysigt att amma, men det här känns ändå ok. 

Det tar verkligen ett tag innan man lär känna sitt barn, och det jag lärt mig hittills om Olle är att han är väldigt bestämd, och lugn. Och oerhört söt. Det är svårt att sluta titta på honom, men det tycker väl alla föräldrar om sina barn:)

Idag har Victor provat att bära lillebror i bärselen. Det gick riktigt bra! 


Mina fina killar!



6 kommentarer:

  1. Dom är underbara bägge två.Stolt mormor.Så härligt för er med Olle och Victor.Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Men åhh vilka fina pöjker💕 kram på er!

    SvaraRadera
  3. Gud så roligt för er med en så liten gullig och underbar familjemedlem. Stort grattis igen <3 kram Åsa G

    SvaraRadera
  4. Nice to see your boys so close together . Have a nice WE . Hugs

    SvaraRadera
  5. Ja, jag säger bara det, Olle du är så söt och grattis till att ha en så fin och go
    storebror. Ja och goa föräldrar, KRAMAR till er från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera
  6. Gud vad jag gillar dina kommentarer Ulla! Hoppas ni får en fin helg du och Sven:)

    SvaraRadera