torsdag 10 april 2014

Läsning...

Ingen bebis än...:( 

Peter levererade en hög med tidningar till mig igår när han var hem och käkade lunch, så jag hade att göra under gårdagen iallafall... Svensk Damtidning släpar han hem, som är min favorit . Det är kärlek det<3


Men oj vad tråkigt det är att vänta! Jag har gjort allt som behöver göras här hemma (med råge ) och igår orkade jag bara inte sitta inne efter frukosten så då städade jag garaget och gjorde iordning alla kassar med flaskor och burkar som skulle pantas. 
Dagens höjdpunkt utanför hemmet blev alltså en tur till pantstationen! Förstår ni nu hur långtråkigt jag har det? Peter körde tillochmed en extra runda runt byn så jag skulle få komma ut lite  "extra". Haha!

Idag ska jag försöka ta mig till Tentipi och ta en em fika för det känns inte som han vill komma idag heller...

Ja, ni lär och få höra det här tjatet från mig tills det är klart nu. Hela livet kretsar kring att han ska "trilla ut". 





2 kommentarer:

  1. Lycka till med förlossningen det kommer gå jättebra!

    När våra tjejer var små, fanns det då och då en längtan att bara få komma ut en sväng från allt barngöra och då var till och med en tur till återvinningen en skön paus :)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Annika!
    Förstår precis hur du menar:) när V & J var små var höjden av lyx att få åka ooch stor handla själv.

    SvaraRadera