söndag 6 april 2014

Söndag kväll...

Nu är sonen hemma tillbaka på hemmaplan efter en hel helg i Vänersborg... Sunne hamnade på en hedrande 3:e plats i cupen, riktigt bra kämpat! Vi har följt alla matcher hemifrån på cuponline och försökt hänga med på så sätt. 
Nu är alltså ishockey säsongen slut på riktigt och det tycker jag ska bli riktigt skönt. Det är kul att han har sin älskade sport, men ibland blir det väl mycket...
Aggregatet i ishallen är också avstängt nu så det finns ingen chans att han kan "smygåka" heller:)


Helgen har för övrigt varit lugn...
Vi går här och väntar &  väntar och vågar oss inte så värst långt bort...Jag har massor av förvärkar som ibland blir regelbundna och börjar kännas ordentligt, men så bara stannar de av... Precis när man börjar tro att nu är det dax, så ger det sig. Det retas ordentligt skulle man nog kunna påstå!
Peter har jobbat lite i trädgården med att göra fint runt nya odlingslådorna och jag har väl mest suttit och tittat på. 





Så har Malin och Leo & Olivia varit här både igår och idag på fika/ mat så jag fick tillfälle att gosa bebis igen:)




Så mysigt! 

Nu har precis rundat av helgen med ett avsnitt av Mästarnas Mästare och snart sover vi nog allihop. Vårluften och i victors fall en tidig cupmorgon tar ut sin rätt.

Gonatt!







3 kommentarer:

  1. ni är så Goa allihopa.Va underbart och ha er hemma i lördags.Så mysigt att Malin och Leo och Olivia sov över hos oss.Hon är ljuvlig prinsessan.Hoppas nu att han kommer snart eran son.Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Verkar som ni haft en härlig helg, och vad skönt att hockeysäsongen har semester ett tag nu!
    Hoppas du slipper vänta allt för länge på att det drar igång på riktigt, jag tänker på dig VARJE DAG, kom och fika med mig snart <3

    SvaraRadera
  3. Ja, här är också tankarna hos er. Duktigt av Sunneishockye.
    Kram på er från
    Ulla och Sven

    SvaraRadera