söndag 13 april 2014

Frisk luft...

Idag har vi fördrivit tiden med att insupa massor av frisk luft! I solsken dessutom!

Vi tog hundarna med oss till sjön Björken, och det var årets  finaste promenad! Massor av blåsippor som växte som mattor på backen. Så himla vackert! 





Vi såg inte så mycket fåglar den här gången eftersom vi inte hade med kikare, och jag stannade dessutom på backen. Att klättra upp i tornet kändes som en lite för stor utmaning idag. Men jag var grymt nöjd med att ta en långpromenad:)

För några veckor sen när jag äntligen blivit kvitt min långa förkylningsperiod var det knappt jag orkade gå den här promenaden. Idag kändes det tungt men absolut inte flåsigt, vilket betyder att jag fått tillbaks en del av min kondis, vilket känns väldigt skönt. 


Hundarna stortrivs med att få springa lösa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar