söndag 13 april 2014

100%

Jag måste bara få visa dessa skärmdumpar...



Det känns så himla häftigt:)
Nu ska jag alltså vara klar och nästan i mål...
Den här dagen har jag ( och resten av familjen) längtat efter SÅ länge, närmare bestämt i  drygt 200 dagar som vi vetat om att det växt en bebis i magen. 
Jag har följt appen vecka för vecka och läst precis allt. Och nu så ska alltså bebis vara klar, även om den inte vill komma ut i tid.
Fast jag gjort det här två gånger förut så är känslan minst lika svindlande den här gången. 
Fast alla dagar inte varit roliga så är jag så enormt tacksam att jag fått möjlighet att bära ett barn till. 
Jag har inte tagit något för givet, och hoppas att det här sista också kommer att gå bra och att vi snart får möta en frisk liten krabat som mår bra.





5 kommentarer:

  1. Hy Maria
    I wish you good luck and hope the baby 'll be with you soon .. It's awful to wait .. so I cross the fingers ... take care ... my thoughts are with you ...
    Hugs to you all

    SvaraRadera
  2. Vi väntar oxå. Kram moster :-)

    SvaraRadera
  3. Åh man blir så varm i hjärtat när man läser vad du skriver! Vi håller tummarna så hårt och ber för att förlossningen går precis så bra som den kan gå och att ni jätte snart får hålla och snosa på er helt friska pojke! Stooor kram från familjen Oskarsson i östanbjörke!

    SvaraRadera
  4. I helgen var med om lammning och fick se ett nyfött svart litet lamm ta sina första stapplande steg. Så sööööt! På gården fick de 10 lamm under 1 vecka och Frida fick flaskmata ett litet lamm.
    Nu är det fullmåne, så snart är det dags för er lilla knodd att titta fram, eller hur?

    Stora kramen, det kommer går så bra!

    SvaraRadera