tisdag 29 april 2014

Hmm...

Ursäkta frånvaron, men dagarna går så sjukt fort och eftersom Olle har sin längsta vakenperiod på kvällarna (när jag normalt sett sitter med telefonen) så blir det inga inlägg då.
Vi mår iallafall bra allihop och njuter av den här första bebistiden så mycket det bara går. Olle fortsätter att vara snäll och nöjd både dag och natt. Bara han får mat och torra blöjor är han nöjd med livet.

Idag ska jag till frissan. Något måste göras! 


Håret sitter i en tofs  både natt och dag och jag känner mig obekväm med utsläppt hår eftersom det blivit för långt. Efterbild postas senare idag...

Efter frissan åker jag och Olle ner till Kd på premiärtur ensamma. Vi ska till ikea och köpa nytt babylarm och sen hälsa på Malin. Och efter det hämtar vi upp farmor vid bussen för hon ska vara hos oss ända till helgen. Rena rama krutgumman!

5 kommentarer:

  1. Det blir ju spännnde att se vilken frisyr det blir:)
    Vi ska också till K-d i eftermiddag_och shoppa lite inför resan.
    Ja din farmor är ju härlig som kommer och hälsar på och tycker om att umgås mä släkta och är nyfiken på goa Olle förstårs:)

    SvaraRadera
  2. Lena (svägerska) var avsändaren

    SvaraRadera
  3. Du blev jättefin i håret.Ha det nu så mysigt med Malin och Olivia och Leo och farmor.Kram mamma

    SvaraRadera
  4. Bra att höra att allt är bra, ha nu en skön helg allesammans, hälsa farmor.
    Kramar från Ulla och Sven

    SvaraRadera
  5. Men guuuud vad fräsch du ser ut, till och med före frisörbesöket!
    Skicka bild på resultatet! :-*

    SvaraRadera