torsdag 26 januari 2012

Nyshoppat

Tänkte bara visa lite av det jag shoppat på sistone.



Julia fick en ny jacka från Intersport. Tokbillig på rean! Den var så billig att jag verkligen insisterade på att hon skulle ha en matchande mössa också.


Victor fick en "fintröja" från Lindex. Reakap. Me like!
 Själv fyndade jag ett nytt träningslinne med inbyggd BH från Intersport. Linnet är med i Intersports senaste reklamblad.
 Och snälla Lena har sett till att jag har några nya fina T-shirtar från Rokker.
Besök gärna Lena & Ronnys coola webshop http://www.shopbcr.se/ som ALLTID är öppen. Just nu har de dessutom rea på massor av fina plagg!



Måste bara visa mina fina fynd från Egypten också.
Ett par röda Converse.
Kopior, men väldigt sköna ändå.
Och en kopia på en Hermé väska av modellen Birkin.


Originalversionen kan ses på bla Victorias arm.

 Och på en annan Victoria också
Originalet- som säkert går loss på över 50 tusen


Märkes kopior och reafynd- det är livet på en pinne det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar