fredag 27 januari 2012

Fler Egypten bilder


Kollade igenom min mobil och där hittade jag lite fler rese bilder.

Victor occh Julia tycker det är jättekul med flygplansmaten...inte för att det är så vansinnigt gott, utan jag tror det är för att allt kommer serverat i små söta förpackningar:)


På nervägen fick de kötbullar & mos. Jos, fruktsallad, och en delicatoboll till efterrätt.






Mamma som var SÅ nöjd med att få åka på semester.
Jag tror aldrig jag sett en människa njuta så av varenda sekund som hon gjorde.


Sista dagen precis före vi åker hem kom mobilkameran fram igen.
Ja, den blåa himmmelen kan man då inte klaga på:)


Soduku spel mpå Lenas i-pad i väntan på bussen till flyget.
Det var inte alls skönt att krypa ur bikinin och strandplaggen och krypa ner i jeansen igen:(


Våra tre fina balakongs som vi myste på nästan varje kväll.
Det var Julia och Felicia som myntade uttrycket "balackongs". Det var en städare som frågade tjejerna en dag varför vi hade bytt rum...? De skulle förklara för honom att balkongerna var för små, med de visste inte vad balkonger hette på engelska. Så då drog de till med balackongs. Och han verkade nöjd med förklaringen och fortsatte att städa på i godan ro. Undrar om han fattade vad de egentligen menade...?




Hej då Egypten!

Ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar