torsdag 23 april 2015

Vitsippor & reportage...

På ett annorlunda sätt hamnade jag mitt i ett reportage om bin idag. Min egen kupa är ju för tillfället tom, men den fick ändå agera fotomodell.
Bilderna ska användas i ett reportage i NWT som kommer framöver. Jag vet inte exakt när, men jag lovar att säga till.
Representant från Fryksdalens Sparbank och Biodlarföreningen var på plats tillsammans med en reporter, och jag tror att jag och Olle också kom med på bilderna:)


Jag hoppas att jag snart kan ha min kupa full av surr igen!

För övrigt så är jag bara tvungen att visa er hur otroligt vackert där är i "dalen" bakom vårt hus nu. Hela skogen är täckt av vitsippor...




Pixi mår så gott nu, och vill ligga och sola på altanen hela dagarna, varvat med en och annan promenad i skogen.




1 kommentar:

  1. Idag var ni med! Fin bild på er :) Kram Ida

    SvaraRadera