fredag 10 april 2015

Friska!


Tiden och dagarna bara rinner iväg och det blir dåligt med tid för att skriva här. Har sagt du förut och hoppas ni står ut ändå:)
I måndags kväll blev vi "friskförklarade" och kunde äntligen lämna vår lilla karantän i huset. Några kilo lättare och väldigt trötta. Jag själv tappade 2,5 kg och har haft det angenäma problemet att försöka äta upp mig lite för nu börjar byxorna hänga väldigt löst...

I onsdags kände jag att jag behövde byta miljö efter mer än en hel vecka i huset, så Olle och jag packade bilen och åkte till Karlstad. Vi mötte upp Malin o Olivia och  strosade runt på stan, käkade lunch och hade det allmänt mysigt.  När vi kom hem till Malin och tog en kopp kaffe i köket så försvann plötsligt barnen... Tyst blev det också! Men de satt faktiskt och lekte med varann i ett annat rum. Helt fantastiskt! Så fortsatte de ända tills dagen efter när vi åkte hem. När en av dem hittade på något så var den andra "på" direkt... Här tömmer de Malins låda med handdukar i köket...Olle plockar ur, och Olivia  lägger tillbaks:)



Det blir riktigt rörigt vart de än drar fram, men vad gör väl det- de har ju så kul tillsammans. 
Nu väntar vi på att det ska bli lördag för då kommer de upp och hälsar på hos oss!



2 kommentarer:

  1. Härliga små barn! :)) Trevlig helg! /Anna-Karin L.

    SvaraRadera
  2. Ja, tänk att dessa kökslådor kan vara så roliga :) Kram Maria

    SvaraRadera