onsdag 15 april 2015

Gomorron

Här har det sovits två hela nätter på rad utan välling. Mamman är otroligt tacksam och hoppas att det är en ny rutin som varar! Jag ska absolut inte klaga för ända sen Olle föddes har han vaknat bara en gång varje natt och varit hungrig, men det är ändå så skönt när man får sova en hel natt! 
Nu har vi käkat frulle och tagit oss an plastskåpet. Allt ska ut! 


Faktum är att många av skåpen i köket är totalt omorganiserade av denna lilla pojke, och det är inte direkt min ordning som gäller längre:) 



Malin och olivia hälsade på oss i helgen och Olivia var lite krasslig och inte sitt vanliga glada jag...det visade sig att det var magsjukan. Vi hade varit friska i 4 dagar när vi sågs men det räckte visst inte. Stackars liten! Hoppas det går över snabbt!
I lördags kväll käkade vi lite mat tillsammans med Noi och hade tjejkväll eftersom alla grabbarna härhemma var ute på vift. När de små somnat åkte lite pyssel fram och vi gjorde påskägg av ull.
 

Äggen köpte jag på panduro och ullen har jag skickat efter på nätet. 
Vi gjorde två ägg var och jag tror både Malin och Noi blev riktigt nöjda!


Imorgon så jag iväg på en ny kurs och lära mig göra sittunderlägg- i ull såklart:)

Nu ska vi fånga dagen här- få på oss kläder, ta en promenix med vovven och sitta med näsan i skolböckerna och möblera om o tömma ett o annat skåp:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar