fredag 5 november 2010

Fredag igen...

Men hur fort går veckorna egentligen...?

Den här veckan har verkligen bara rusat på i rekord tempo. Barnen har jag inte sett så mycket av. Victor har ju varit i ishallen den mesta av sin vakna tid och Julia har "hängt" med mormor.

Mormor fick hoppa in och jobba extra i en nyöppnad väskaffär i Sunne i veckan, och Julia fick såklart vara med och hjälpa till att slå i kassan och prismärka varor.

Julia har köpt sig en ny plånbok i affären, och jag själv hittade en jättefin aftonväska som jag ska ha om några veckor när jag och Peter ska till Örebro slott på finmiddag.

Julia älska att slå in paket, och så här glad och nöjd blev hon när hon fick göra paket i affären av det vi köpt=)




Idag när jag kom hem från jobbet så sprang jag direkt till brevlådan. Jag visste nämligen att det kanske, kanske skulle ligga något väldigt mumsigt och vänta på mig där...
Häromdagen fick jag ett enormt sug efter torkat renkött som jag lärt mig äta uppe i Norrland- och som inte finns att köpa här nere i Värmland...som tur är finns det snälla kollegor däruppe som ställer upp och skickar en bit till mig om jag ber dem snällt. Så tack snälla Lena för hjälpen! Det smakade SÅ gott!

ef="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhw1r68sQpJVi8Qf4Ont4U8G4Zetv7t1fyJDwYv905t_K99Zp-mNse6swS34gSWTDqN3rtwnOnwXxqn4KX2kmqSRpOwOaOKxmB4gYDs_UE1EW5Nj06ho-De3JkX6uU9b36PLgk9AogUk1I/s1600/20101105438.JPG">




2 kommentarer:

  1. Så bra att man får verifierat på bild att brevet kom fram :) Visst är det gott!! Bättre än godis!

    SvaraRadera
  2. Mycket bättre än godis!

    SvaraRadera