tisdag 14 september 2010

Tränings mani

Har jag fått det eller...? Nja, jag vet inte riktigt.
Men igårkväll var jag iväg på ett riktigt roligt Aerobicspass, med dans tema. Inbakat i passet var både street, disco och afro. Och afro är nog något jag måste träna på...jisses vad man ska skaka rumpa och svänga på höfterna. Jag känner mig oerhört stel när det ska "jukkas" på, och instruktören skriker "Attityd nu tjejer". Men riktigt kul var det ialafall. Så kul att jag inte kände mig riktigt nöjd när passet var slut...jag smög mig in på gymmet och körde styrketräning i en halvtimma. Sen var jag nöjd=)

Och eftersom det var så kul igår, ville jag iväg idag igen, så nu har har det blivit ett styrkepass. Det känns i armarna för de är alldeles darriga, och skakar lite okontrollerat. Gissar att träningsvärken imorgon inte är att leka med...

Men det var bara det jag ville berätta. Att det är kul att vara frisk, och få röra på sig igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar