söndag 12 september 2010

Söndag...

Idag har vi åkt buss till Karlstad med Victors hockeylag. TV- pucken med Sveriges bästa 14 & 15 åringar spelade finalmatch i Löfbergs Lila Arena.

Vi passade på att ta ett lagfoto innan vi gick in för att se matchen.




Efter matchen åkte vi hem till mamma för att lämna Julia som skulle sova över hos henne tillsammans med Leo



Vi gjorde en brasa ute och grillade goda starka korvar



Här är en som gillar korv!



Pixi och jag myser efter maten.


Jag är glad att jag sparat barnens gamla babysaker, för nu har jag användning för filten igen. Den älskar Pixi att mysa i. På kvällarna kan hon bli så frusen att hon står och darrar.

3 kommentarer:

  1. Du får köpa täcke åt henne snart!!!
    Hurta (eller hur det stavas) gör täcken med kanonbra passform, och vill du ha ett riktigt varmt åt henne så finns det BackOnTrack täcken, det är magneter i det som gör att blodcirkulationen stimuleras. Lite dyrare men inte lika dyra i er lilla storlek som i Alice stora ;-) Hihi...

    SvaraRadera
  2. DET VA SÅ MYSIGT ATT HA ER HÄR PÅ GRILLNING. HÄRLIGT NÄR MAN KAN SITTE UTE MED VÄRME OCH ELD. ATT HA ER HÄR OCH BARNBARNEN SKÄNKER SÅN GLÄDJE OCH KÄRLEK.DET BÄSTA VI VET KENNETH OCH JAG.SER FRAM EMOT FLERA PYSSELDAGAR MED JULI.

    KRAM MAMMA LOVE YOU

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset Madde!

    SvaraRadera