måndag 13 september 2010

Äntligen!

Nu har äntligen min "lilla" förkylning släppt efter hela två veckor!!!
Fy katten så drygt det varit, med all hosta och snuva.

Under de här veckorna har jag bara vågat mig på lite simning på SPA och några långpromenader. Pulsen har varit hög bara av det lilla kroppsarbetet...

Men nu så har jag bestämt mig för att jag är pigg och frisk, så ikväll ska det bli ett Step Mix pass, och det ska bli SÅ skönt!

Och inte behöver jag ha dåligt samvete att jag lämnar hemmet heller...Julia är med mamma till Karlstad på shopping av nya gummistövlar... Hon har nog tröttnat på mig som aldrig fixar det, så hon såg sin chans och tog rygg på mormor som ändå skulle till stora staden.
Och Victor är lost somewhere in Sunne... Han har droppat mobilen hemma, och det har tydligen ALLA hans kompisar också. Jag har ringt runt till varenda kotte han kan tänkas hänga med, men inga svar där inte. Gissar jag rätt så är de på någon RAK gata och spelar bandy. Vår gata lutar LITE så här är det bannlyst att spela streethockey eller bandy. Ska bli spännande att se när han tycker det är dax att komma hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar