lördag 18 september 2010

Besökte trädgården...

idag och insåg att det behövdes några rejäla tag... fram med skottkärra, sekatör, spade och rejäla handskar... och nu några timmar efteråt kan jag konstatera att vi har EN rabatt, och att det antagligen är EN rabatt för mycket... jisses vad det har växt ogräs i sommar. Men nu är det mesta nerklippt och friserat och ser ganska OK ut.

Har också varit på ett spontanbesök på mitt gamla jobb. (För er som inte vet vart jag jobbade förut kan jag tillägga att det var i en Möbelaffär).
Gick och strosade runt ett tag och kunde nöjt konstatera att det var RÖRIGT överallt!!! Så var det minsann inte på "min" tid...men det kanske är så det blir när 4 karlar sköter en inrednigs affär... Hehe...

Iallafall så resulterade besöket i en ny pläd, modell tjock och varm, några matchande blockljus, och lampskärmar. Allt i samma mörkröda nyans...så nu har vardagsrummet fått en välbehövlig mini makeover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar