onsdag 27 januari 2010

Jag hoppas...

Min kära syster som också bloggar här har en tendens att ändra utseende på sin blogg från dag till dag. Ungefär lika ofta som hon möblerar om i sin lägenhet alltså...nejdå, nu kanske jag tog i lite väl mycket. Men de som känner Malin vet vad jag menar. Hennes lägenhet är sig aldrig lik från ett besök till ett annat.. Det pågår en ständig förändring hemma hos henne.
Jag vet inte om man ska benämna det som SVÅRT ATT BESTÄMMA SIG eller BEHOV AV FÖRÄNDRING...

När hon är hemma hos mig så frågar hon ibland om hon får "styla om" lite. Vilket jag givetvis tycker är jättekul, eftersom jag har en tendens att bli hemmablind. Så, då sätter hon igång och flyttar blommor och blomkrukor, lampor, kuddar och lite annat. Och resultatet blir alltid jättebra.
Det är faktiskt skönt när någon annan tar tag i saker och ting, och talar om för en att "hörru, hur ser det ut här egentligen, vi gör så här istället"

Nu har jag gett Malin förtroendet att ändra utseende på min bloggsida. Jag har gett ifrån mig lösenord och allt...och gett henne helt fria händer!
Jag hoppas hon gör sitt bästa och ger mig en överraskning nästa gång jag kollar in här!

SPÄNNANDE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar