fredag 31 januari 2014

Nu är det nära...

Nu är det nära mina vänner...
Golvet är slipat och lackat och ska nu torka tills lunchtid imorgon lördag, sen kan vi börja gå på det....
Såhär såg det ut efter första strykningen...
Det luktade riktigt starkt i hela huset så jag var inte kvar så länge... Det ska bli väldigt spännande att se slutresultatet imorgon:)


Imorgon ska vi allihop + mamma börja stöda undan 4 veckors byggdamm. Och på söndag knyter vi ihop kappsäcken och flyttar hem:)
Det ska bli riktigt skönt!

Ikväll har vi ätit gott här hos mamma igen. Fiskbilen kommer till byn på fredagar och då brukar vi passa på att äta gott.
Ikväll blev det torsk i ugnen med smör grädde och färsk dill... Mmmm


Hundarna har också tagit helgen tror jag minsann... De ligger tätt ihop i soffan och myser tillsammans:)

Doris har vuxit enormt senaste veckorna och jag ska försöka ta lite fina kort nån dag med "stora" kameran så ni får se hur fin hon är! 
Jag har investerat i fina stickade tröjor och kamouflage täcken åt dem båda så nu ser de riktigt trendiga ut på promenaderna :)

Hoppas ni får en fin helg!
Kram från oss!

 


1 kommentar:

  1. Trevlig helg på er! Härligt att få flytta tillbaka in i ett "nytt" hem :) Må så gott!
    Kram/Anna-Karin L.

    SvaraRadera