måndag 20 januari 2014

Bilder...

Jag lyckas visst aldrig få till det där med tiden att sätta mig vid datorn och skriva något vettigt till mina bilder... Från mobilen blir det bara kortfattade texter, så även idag.

Promenad med hundarna i vinterlandskap igår fm. Vi njöt lika mycket allihop. De sprang fort, jag vaggade mig fram...

Victor och Kenneth gjorde egen enbärsdricka ( som är klar imorgon). En av victors favoritdrycker som han alltid köper på marknaden i byn.



Köksgolvet igår- spacklat och klart för nya mattan...


Köket idag... Mattan på plats + en hel del av skåpen och stickkontakterna till elen.
I love hantverkare :)


Jag har tagit en hel del kort och tänkte sätta ihop allt när köket är klart. Tills dess får ni tjuvkika på bilder från mobilen...

Nu dax att dejta kudden. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar