söndag 26 januari 2014

Gomorron söndag!

Vaknade lite för tidigt idag, så jag ligger fortfarande kvar i sängen, allt för att inte väcka Victor. När en går upp här i stugan, ja då är liksom hela huset igång sen eftersom det är öppen planlösning...
Men jag har sovit gott inatt, "bara" vaknat 3-4 gånger så det gör ingenting. Jag känner mig utvilad ändå:)

Igår var jag i Karlstad och hälsade på min mormors syster Anna-Lisa, tillsammans med mamma, moster och syster.



Vi blev bjuda på god mat, efterrätt och kaffe och kaka. Oj, va gott det var!
Och får jag önska mig något tills jag blir gammal så är det att bli så pigg som Anna -Lisa! 84 år och still going strong! 
Vi kollade igenom gamla fotoalbum och släktforsknings papper. Riktigt intressant!

Och Malins bebis ligger fortfarande kvar i magen...imorgon är det 1 v över tiden...:(


I alla fotoalbum hittade jag en riktig look alike till Peter... Mannen som står upp längst bak skulle faktiskt kunna vara just Peter om en sisådär 10-15 år...Nästan kusligt likt faktiskt...



För övrigt saknar jag era kommentarer... Det har ekat tomt härinne ganska länge nu...

2 kommentarer:

  1. Hej!! Mysigt att få äta god mat!
    När tror du ni får komma hem på riktigt?
    Snart ska vi gå upp o sjunga för vår Julia som fyller 16 år...var har tiden tagit vägen? Ha en fortsatt trevlig söndag! Kram JM

    SvaraRadera
  2. Ja det var e´n höjdar dag hos goa moster Anna-Lisa,så god mat vi fick och kul att titta i gamla album från förr.Nu hoppas jag att Malins och Magnus baby kommer väntar såååå. Ja Peter är verkligen lik min mammas morbror Göte han va så snäll och va en riktig hejare på att svarva i trä,han byggde en egen stor båt i mahogny det tog 7 år blev så vacker.Ha en skön söndag ,vi ses.kram

    SvaraRadera