tisdag 16 juni 2015

Hej & hå

Syrran och barnen kom upp till Sunne i går måndag och såg till att vi tog oss igenom Julias födelsedag på ett fint sätt. Vi besökte kyrkogården med fina blommor, och det köndes fint att Leo som haft jättesvårt att gå dit under tre års  tid faktiskt hade ritat en fin teckning med en egen grattishälsning. 
Småttingarna blev ovänner om vem som skulle bära vattenkannan...ni ser på Olivias nöjda min vem som "vann". Livets kontraster....


Malin ville att vi skulle äta tårta för Julias skull och den fixade Leo till.


På kvällen drog de stora  grabbarna på fotboll så jag och Malin och de små åkte ut till mamma på en kvällsfika som blev till pizzakväll på terassen.


Jobbig dag känslomässigt, men vi tog oss igenom, den liksom alla andra dagar. 
Tur vi har så många fina vänner och släkt som stöttar och peppar när det går tungt!

Idag är en ny dag och vi har gjort en utflykt till loppisen i Stöpafors samt fikat och käkat på Tossebergsklätten som har den bästa utsikten i hela kommunen! Skönt att komma ut lite och njuta av allt det fina som finns runt knuten!


God mat och fika har de dessutom på " berget" så är ni i närheten och bilen håller för en brant tur uppför så kan jag varmt rekommendera en tur dit. 

Avrundade kvällen med en paddeltur & mat med jobbarkompisarna som jag oturligt  fick avbryta lite i förtid då det var informationskväll på Olles dagis.
Välmatade dagar, tror jag kommer sova gott inatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar