onsdag 24 juni 2015

Grattis Victor 17 år!

Hipp hipp hurra för Victor som fyller hela 17 år idag!
Kan verkligen inte förstå att jag har en så stor kille...åren går alldeles för fort!

Iallafall så vill jag säga att jag är så glad att ha fått en så fin och ödmjuk pojke. Han har fått utstå saker som inget syskon eller barn ska behöva vara med om, men genom allt elände så har han behållit sitt lugn, och framförallt sin humor. Han har förmågan att få en dålig dag att bli en bra dag! 

Idag är flaggan hissad, och även om vädret inte är det bästa så ser vi till att få en mysig dag tillsammans!
Imorse fixade jag & Olle till smörgåstårta som han önskat, och sen gick vi upp med en frukostbricka och sjöng "ja må han leva"! 

Ikväll ska vi åka till Tvällen ( där Peters syster Gunilla jobbar) och äta gott tillsammans med andra släktingar. Det är victors absoluta favvo restaurang!


Inte lätt att äta frukost på sängen med ett litet busfrö...:)


Och inte heller att äta när mamma kommer med kameran i ett nyvaket ansikte:)


Första gången jag gör egna smörgåstårtor, men de fick godkänt av både Peter och moster AK som lunchade med oss idag. 



Fler bilder från tvällen kommer ikväll.

1 kommentar:

  1. Åh vad gott det såg ut! :))
    Trevlig kväll på Tvällen.! /Anna-Karin L.

    SvaraRadera