torsdag 19 mars 2015

Lika som bär....

Fick låna ett fotoalbum av mamma häromdagen som var fullt av kort från mina första år. Hittade några kort på när jag är lika gammal som Olle är nu, och jag höll på att smälla av när jag såg hur lika vi faktiskt är! Till och med minerna är lika! I Victor och Julia ser jag drag från oss båda, men i Olle ser jag nästan bara mig själv, än så länge.  Vi får hoppas det går bra för honom ändå:)




Älskar pappas fluff-lugg!



Och mammas sönderpermanentade utåtlockade hår...



Precis så här älskar Olle att sitta med ena benet uppdraget...




Snygga kläder jag hade va?
Så himla kul det är med gamla kort:)






1 kommentar:

  1. Underbart med gamla kort,Olle och du är kopior av varandra och han är lika go o snäll och charmig som du var.Massor med kramar mamma

    SvaraRadera