måndag 14 april 2014

Magen vecka 41, och BF dagen...

Så kom den då... Dagen vi väntat på så länge. 14 april.... Och här sitter jag med magen kvar i vädret. Lite snopet faktiskt då jag varit så inställd på att få lite tidigare. Bebisar är oberäkneliga. De kommer när de själva vill... För mig som gillar att ha kontroll är det lite frustrerande, men jag inser att det är bara att gilla läget och inte stressa upp sig, för då tar det säkert ännu längre tid innan han kommer...
Idag har jag provat att putsa fönster men inte hjälpte det...

Imorgon har jag tid hos barnmorskan igen och jag hoppas besöket blir positivt och det allra sista. 

Och så hoppas jag också att det här blir de sista magbilderna jag får lägga upp. 





En vecka till och jag sprängs:)

Imorgon är det Olivia dagen har mamma upplyst mig om, och hon tyckte också  att det skulle vara en fin dag att få ytterligare ett barnbarn på...



1 kommentar:

  1. Vi längtar lika mycket som ni att han ska komma.Olivia dagen idag vore en fin dag,han kommer nog i påskhelgen tror jag.Vilken underbar familj han kommer till.

    SvaraRadera