måndag 7 april 2014

4 år...

Idag är det precis 4 år sen min älskade farfar gick bort.



Han var en sån fin människa och vi stod varandra väldigt nära, speciellt när jag var yngre, så han är mycket saknad. 
Jag tog hans bortgång hårt, den gjorde ont. Han var en sån person som alltid bara skulle finnas där...

Det är så många nära som försvunnit de senaste åren. Peters mamma och pappa, morbror Perra, Peters systers man Rune, våra grannar och så framförallt Julia.
Alla är så saknade!
Om jag vetat hur mycket sorg jag skulle uppleva framöver, då för 4 år sen tror jag nog att jag blivit tokig....

3 kommentarer:

  1. Ja, jag fattar inte vad en del får utstå... Galet och orättvist. Men det är väl så livet är... vi prövas olika och har olika bagage att bära på. Kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja dom är många underbara människor som fattas oss,speciellt Julia och Perra.Många fina minnen med farfar Lennart också han va så snäll och omtänksam jämt.Blir tufft imorgon på min brors födelsedag,Hoppas nu att ni får åka till BB snart ,så ni får ge eran son massor med kärlek,kul för Victor också att bli storebror.Kram mamma

    SvaraRadera
  3. Ja det är tur att man inget vet om framtiden,men man är starkare än man tror.
    Jag saknar ju många släkt,grannar och vänner.
    Tänker ofta bl.a på min faster Anna, som var en pärla på många sätt.
    Hon gick bort för 11 år sen..men jag saknar henne mycke fortfarande.
    Men livet går vidare ,fast ibland känns det inte så.

    Kramar till dig och håller tummarna att du inte ska behöva vänta så länge till ...
    Lena i Fölsvik

    SvaraRadera